גישור יזמי – גישור מייסדים – גישור עסקי – Founders Mediation

אחת מן הסיבות המרכזיות לכישלון סטארטאפים היא מחלוקות בין השותפים המייסדים.

המציאות מוכיחה כי במוקדם או במאוחר, לא משנה כמה זמן אתם מכירים או כמה אתם עובדים טוב יחד, כל היזמים יתמודדו עם מחלוקות וויכוחים שעלולים להתפתח לכדי סכסוך רציני. מחלוקות כמו מי עובד קשה יותר, מי משקיע יותר, למי המילה האחרונה בכל תחום, האם להכניס משקיע ומתי, כמה משכורת למשוך וכיוצא בזה.

למרבה הצער רבים מהיזמים בוחרים להעלים עין ממחלוקות שצצות לאורך הדרך, במחשבה שייעלמו בדיוק כפי שהופיעו, אך למעשה ההפך הוא הנכון!

התעלמות מן המחלוקות הללו עלולה לאתגר את מערכת היחסים בין השותפים המייסדים ואף להוביל לנתק מוחלט ובעיית אמון קשה. טמינת ראש בחול עלולה להוביל לעיכוב משמעותי בהתקדמות הסטארטאפ ואף לכישלונו.

מצב כאמור מצדיק פנייה דחופה למגשר המתמחה בגישור יזמי – גישור מייסדים.

גישור יזמי הנו כלי המבוסס על הגישור העסקי ומיועד לפתרון מחלוקות בין מייסדים-שותפים, באמצעות מגשר מנוסה שהנו צד שלישי ניטרלי, במטרה להגיע להבנות והסכמות שיאפשרו את המשך מערכת היחסים המקצועית ולחילופין לסיומה בדרך יעילה, זולה ומהירה ביותר.

מידע נוסף ניתן למצוא גם באתר של המרכז לגישור יזמים WeAgree 

להתייעצות ראשונית ללא עלות או לקביעת ישיבת גישורצרו קשר עכשיו.

אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או מצג ו/או חוות דעת משפטית. החומרים באתר הנם לידע כללי בלבד ואין להסתמך ו/או לפעול בהתאם לאמור לעיל ללא ייעוץ משפטי עם עו"ד בנוגע למקרה הספציפי ובחינת המקרה לגופו. אין בפוסט זה כדי ליצור יחסי עו"ד-לקוח בין הקוראים לבין הכותבת או המשרד. אין לראות באתר ייעוץ משפטי או מקצועי אחר.

© כל הזכויות שמורות לשיר עדני צור משרד עו"ד, גישור ויישוב סכסוכים. אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים המפורסמים באתר, ללא קבלת אישור מפורש בכתב מהמשרד.