סיום שותפות עסקית באמצעות גישור יזמי – גישור מייסדים

פעולות רגילות של השותפים הפכו להיות חשודות? אינכם סומכים יותר אחד על השני? כבר לא יכולים לדבר או לעבוד יחד? ולסיכום – זה פשוט לא עובד יותר!! הגעתם לנקודה שמבחינתכם אין אפשרות להמשך שותפות עסקית.

בשלב זה, הימנעות מהגעה לפתרון מהיר עלולה להוביל לכישלון המיזם, ולא רק לסופה של השותפות העסקית.

כאשר יוצאים מנקודת מוצא כי השותפים אינם מסוגלים לדבר אחד עם השני ולהגיע בעצמם לפתרון (בדר"כ עקב מצב של חוסר אמון שנוצר) נדרשת התערבות של צד שלישי ניטרלי, אשר יסייע לצדדים להגיע להסכמות ולהבנות.

בשלב מאוחר זה של הסכסוך, לרוב השותפים סבורים כי הדרך היחידה לסיים את הסכסוך היא פנייה לעו"ד ולהליכים משפטיים, אשר עלולים לרוב להיות מורכבים וארוכים, לגזול מהצדדים זמן וכסף רב, אנרגיות והכל בנוסף לפגיעה כלכלית של המיזם, הואיל ובזמן בו השותפים עסוקים במלחמות בבתי משפט, דינו של המיזם לדעוך בדרכו לכישלון.

אולם ישנה אלטרנטיבה ראויה והיא גישור יזמי – גישור מייסדים – המאפשר ליזמים להגיע לפתרון המהיר, החסכוני היעיל והמיטיבי עבורם

עלות גישור יזמי הוא כעשירית (!) מעלות ניהול של הליך משפטי, מתנהל באווירה נעימה ויכול להסתיים תוך מספר שעות בודדות כך שמאפשר חיסכון יסולא מפז בזמן בכסף ובאנרגיות, שהשותפים יוכלו לנצלם להמשיך הלאה ולהתקדם למיזם הבא.

לאיזה הסכמות ניתן להגיע?

כל דבר שהיזמים מעוניינים בו. הפתרון המתאים הוא הפתרון בו כל הצדדים יוצאים נשכרים ממנו, בין השאר:

  • סגירת המיזם – בין בדרך של פירוק או של מכירה, וחלוקת התמורה.
  • פירוק השותפות – כך ששותף אחד ימכור את חלקו לשני או לצד ג'.

להתייעצות ראשונית ללא עלות או לקביעת ישיבת גישור יזמים צרו קשר עכשיו.

מידע נוסף ניתן למצוא גם באתר של המרכז לגישור יזמים WeAgree 

אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או מצג ו/או חוות דעת משפטית. החומרים באתר הנם לידע כללי בלבד ואין להסתמך ו/או לפעול בהתאם לאמור לעיל ללא ייעוץ משפטי עם עו"ד בנוגע למקרה הספציפי ובחינת המקרה לגופו. אין בפוסט זה כדי ליצור יחסי עו"ד-לקוח בין הקוראים לבין הכותבת או המשרד. אין לראות באתר ייעוץ משפטי או מקצועי אחר.

© כל הזכויות שמורות לשיר עדני צור משרד עו"ד, גישור ויישוב סכסוכים. אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים המפורסמים באתר, ללא קבלת אישור מפורש בכתב מהמשרד.